Papuan palvelukonseptit ja digitaalisuus
Papuan palvelukonseptien kehittäminen on ollut avainasemassa vuoden 2017 strategiassa. Haluamme tuottaa asiakkaille sellaista lisäarvoa, jota ei muualta saa. Suurimpana uudistuksena on yhteistyö Lanka Digitalin kanssa. Lanka Digital on erikoistunut erilaisiin digitaalisen viestinnän ratkaisuihin.
Tällä hetkellä yhteistyö näkyy mm. digitaalisen markkinoinnin ja myymälätyöskentelyn yhteensovittamisena. Tästä hyviä esimerkkejä ohessa.
Konsulenttipäivät
Järjestämme asiakkaalle konsulenttipäiviä, mutta valitettavan usein kaupassa on todella vähän potentiaalisia kuluttajia liikkeellä. Mitäpä jos lähialueen kuluttajat herätettäisiin tulevaan konsulenttipäivään jo useita päiviä aiemmin, niin että he varmasti tietäisivät odottaa tulevaa päivää.
Myyntikenttä
Saamme asiakkaan tuotteita myytäväksi, mutta kuluttaja ei löydä tuotetta kaupan hyllyltä. Mitäpä jos lähialueen kuluttajille lähtisi digitaalista mainontaa heti kun tuote on saatavilla hyllystä?
Kampanjanostot
Asiakkaan uutuustuote on lanseerattu ketjutasolla, mutta kuluttajat eivät ole huomanneet lukea ilmaisjakelulehtiä. Entäs jos uutuustuotetta mainostettaisiin sosiaalisessa mediassa, ja että sitä on saatavina juuri sinun lähikaupastasi.
