Tutkimuspalvelut

Papua Tutkimus tarjoaa käyttöösi kattavan valikoiman työkaluja, joilla selvität mm. palvelulupauksesi toteutumista, tuotteittesi saatavuutta tai asiakastyytyväisyyden tasoa, sekä monia muita myyntisi kannalta ensiarvoisen tärkeitä tietoja.

Huolella suunnitellut tutkimukset tuottavat käyttöösi raportit, joiden avulla sinun on helppo hioa ylimääräiset särmät pois prosesseistasi. Arvailulle ei ole enää tarvetta, Papua Tutkimus kertoo sinulle suoraan mitä kaupoissa todella tapahtuu.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko tutkimuspalveluista? Ota yhteyttä täyttämällä alla oleva yhteydenottolomake.

Tutkimuspalvelut jakaantuu seuraavasti

Valikoimatarkistus

Kiinnostaako tietää, miten hyvin ketjun kanssa sovitut asiat pitävät paikkaansa myymäläpinnassa? Oletko huomannut, että välillä hyllystä saattaa löytyä ei-oota?

Papuan valikoimatarkistus on tehokas keino päästä selville, miltä myymälässä todella näyttää. Teemme säännöllisiä myymäläpinnan tutkimuksia, jossa toteutamme mittaukset asiakkaan toivomalla tavalla; tarkistamme tuotteen löydettävyyden, hintamerkintöjen ja kampanjoiden esilläolon sekä mittaamme tarvittaessa myös hyllytilavuuden.

Mystery shopping

Haluatko tietää asiakaspalvelusi todellisen tason? Kiinnostaako kuulla, mitä jälleenmyyjät kertovat tuotteistasi? Papua mystery shopping asiointi hyödyntää myymäläpinnan asioinnissa kohderyhmään sopivia kuluttajia, jotka tarkkailevat asiakkaan toivomia seikkoja.

Oli kyseessä valtakunnallisen ketjun tai yksittäisen myymälän mittaus, se onnistuu varmasti. Haamuasiointiverkostomme käsittää laajan reservin ammattimaisia arvioijia.

Kuluttajatutkimus

Uusi tuote lanseerattu, mutta on epävarmaa osaako henkilökunta esitellä sitä asiakkaille? Mietit ehkä, miten asiakaspalvelu onnistuu tavoitteisiin nähden.

Me toteutamme myymälöissä, messuilla ja kauppakeskuksissa henkilöhaastatteluita. Tutkimusten sisältö voi olla esim. mielipidemittaus tai asiakaspalvelun laadun arvointi.

Toteutamme mielellämme myös koemaistiaisia ja pakkausten kehittämiseen liittyviä testejä esim. kauppakeskuksissa.

Exit-tutkimus

Onnistuneen tuotelanseerauksen tai konsulenttikiertueen huomioarvon mittaamiseen on hyvä käyttää kassalinjojen päässä tapahtuvaa exit-kyselyä.

Näin varmistat kuluttajien todellisen palautteen tekemistäsi markkinointiaktiviteeteistä myymäläpinnassa. Kyselyn yhteydessä voi selvittää myös tuotekehitykseen tai -palautteeseen liittyviä kysymyksiä.

Saat kyselyn tuloksista selkeän yhteenvedon, jonka avulla pystyt kehittämään tulevia markkinointitoimenpiteitä.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko tutkimuspalveluista? Ota yhteyttä suoraan meihin info@papua.fi , puh: 09 838 7510 tai täytä alla oleva yhteydenottolomake.

YHTEYDENOTTOLOMAKE

Ota yhteyttä

Yhteydenottolomake